b Norazlin Mohd Noor: Modal Minima Buka Spa

Pages - Menu

Modal Minima Buka Spa


Pernah tak korang terfikir nak ada spa sendiri? K.lin dulu tak terfikir pun nak ada spa sendiri sehinggalah k.lin terjumpa bisnes spa The Walking Beauty (TWB) pada bulan 9 tahun 2015.


Bila dah berkecimpung dalam bisnes spa Twb, baru k.lin tahu betapa mudahnya nak ada spa tanpa kedai atas nama sendiri. Tak perlu modal yang berpuluh ribu nak buka spa, tak perlu sewa kedai mahal-mahal. Dan paling penting tiada istilah bankrup! Semuanya menjadi mudah bila k.lin jumpa bisnes spa twb dengan modal yang minima tapi pulangannya berganda-ganda!




Di sini dan bermula saat ini, k.lin cuba bantu kaum wanita terutamanya adik2 lepasan SPM, lepasan graduan, ibu tunggal, isteri yang mahu bantu suami dan pada sesiapa saja, kenapa perlu pilih bisnes mobile spa twb dengan modal yang sangat minima.




Berapa modal yang di perlukan, bagaimana nak mulakan bisnes spa. K.lin akan ajarkan anda. Tak perlu nak mulakan bisnes spa setelah lengkap dengan peralatan spa. Mulakan apa yang ada dulu. Menarik bukan? Ini lah yang k.lin praktis selama ini.



Yuran RM1999 untuk miliki spa tanpa kedai

Apa yang saya dapat sekiranya saya keluarkan modal sebanyak ini untuk miliki spa sendiri?

• Anda dapat belajar 5 skill spa dan 1 advanced course how to set up spa. Skill yang anda akan belajar ialah :

* full facial relaxing spa
* body scrub
* flower bath and aura bath
* hand spa & foot spa
* herbal sauna

• Dapat miliki spa atas nama sendiri

• Beauty product Shaklee. Oh ya, product skincare spa twb sangat mengesyorkan penggunaan YOUTH untuk pelanggan2 yang mahu berspa. Ini kerana shaklee telah menjalankan penyelidikan selama 8 tahun sebelum di lancarkan.

• Peralatan spa seperti beg spa, steamer, ion face massage dan kit spa. Sangat mudah, habis training spa akan beg dan terus mulakan bisnes mobile spa anda.

• Training spa one to one sampai mahir.

• Dapat akses ke group online coaching seumur hidup. Anda akan di beri tips2 dari otai2 yang sudah lama berkecimpung dengan bisnes spa seperti bagaimana nak cari pelanggan, bagaimana nak tarik duit setiap hari, bagaimana nak set up spa di rumah (home spa) dan mobile spa.

• Lepas training spa terus dapat sijil


Lepas training terus angkat beg dan mulakan bisnes spa



Produk skin care youth


Salah seorang beautician yang menjalankan servis mobile spa

Habis training dapat sijil

Income spa dapat beli handphone


Dapat akses ke group lifetime coaching


Income spa salah seorang ahli twb

Agen-agen spa twb di perlukan di seluruh negeri. Ini kerana permintaan mobile spa semakin mendapat permintaan tinggi di kalangan wanita pada masa kini.



Anda boleh dapatkan maklumat dan info secara detail dengan hubungi k.lin di



01133952676 whatapps, telegram
Facebook Norazlin Mohd Noor


No comments:
Post a Comment

♥ Copyright © Norazlin Mohd Noor | All Rights Reserved | Design by Pawona Kreatif