b Norazlin Mohd Noor: Buat Duit Dengan Mobile Spa

Pages - Menu

Buat Duit Dengan Mobile Spa

Assalammualaikum w.b.t dan selamat malam sahabat2 yang k.lin kasihi. 



Baru berkesempatan nak tulis entry kali yang ke 4. Sungguh! K.lin sibuk sungguh kali ni. Terkejar kejar ke sana sini sibuk dengan kerja hakiki, sibuk dengan anak2 sibuk dengan bisnes spa k.lin. Kesian saya..huhu. Alhamdulillah, habis kerja petang, cari port sesuai untuk k.lin coretkan serba sedikit info pasal mobile spa The Walking Beauty.




K.lin doakan yang sudi baca entry k.lin kali ni sihat walafiat, dimurahkan rezeki dan dilimpahi rahmat dan kasih sayang dari Allah. Amenn.




Kali ni entry k.lin, k.lin nak ceritakan pasal kenapa anda perlu buat duit dengan mobile spa. Jeng jeng..moga2 entry k.lin sedikit sebanyak dapat bantu adik2 lepasan SPM, lepasan graduan dan suri rumah yang tercari cari lubuk duit hanya dengan mobile spa The Walking Beauty (TWB)




Korang nak tahu tak, dulu masa lepas k.lin habis SPM tahun 2002, dalam kepala otak dah fikir lepas habis exam, aku kena cari kerja dah. Masa tu dah nampak nak kerja di fastfood seperti Kfc, Mc Donald. Sebab apa? Sebab kerja macam ni jimat duit! Ye lah, tak perlu fikir dah nak kena spend duit untuk beli makan. Haha..Siap bawak balik berbungkus bungkus ayam kfc lepas habis kerja. Berplastik2 burger, nugget, wedges. Nikmatnyaa waktu tu! Siap jalan kaki lagi pi kerja. Lagi lah jimat minyak dan tol. Tu cerita zaman lepasan Spm.



Tapi kalau lah k.lin dapat berputar balik zaman habis SPM, rasanya k.lin tak kerja sebagai pelayan di kfc. Hehe.. Sebab apa tau, bila k.lin dah terjebak dengan dunia bisnes spa The Walking Beauty (TWB), k.lin nampak peluang dalam bisnes spa lagi besar dan menguntungkan! Lagi lagi bisnes mobile spa dan home spa. Nak tahu kenapa?



Kenapa perlu pilih bisnes spa the walking beauty.


  • Tak perlu modal yang besar seperti pinjaman bank.
  • Lepas training spa terus boleh angkat beg spa dan mulakan bisnes mobile spa. ( beg spa, steamer, ion face massage, kit spa kami sediakan lepas habis training). Menarik kan?
  • Boleh jalankan bisnes mobile spa di mana2 sama ada di rumah, hotel, waktu bercuti, balik kampung
  • Tak perlu sewa kedai mahal-mahal
  • Anda bos anda lah pekerja
  • Masa bekerja anda tentukan sendiri sama ada mahu dijalankan pada waktu siang sahaja atau waktu hujung minggu anda. Terpulang! Anda tentukan.

Lepas training terus boleh mulakan mobile spa


Income spa twb tiada limit. Silap haribulan anda yang terpaksa tolak permintaan pelanggan anda. Kerana spa twb mempunyai income 4 penjuru! Bukan income servis spa semata mata yer.


Income spa untuk ahli the walking beauty

  • Income servis mobile spa dan home spa. Income yang ni tak ada limit tau. 

K.lin bagi contoh yer,  katakan RM60 untuk facial relaxing. 

RM60 x 1 client = RM60
RM60 x 30 client = RM1800!

Kalau client pilih pakej Spa Seri Pengantin RM200.

RM200 x 1 client =RM200
RM200 x 10 client = RM2000!


Banyak kan?? Jom kita tengok income apa lagi yang ada selain servis spa twb.

Income spa twb


Income spa untuk 3 hari


Income spa twb untuk 2 hari


  • Income dari bonus shaklee
Kenapa ada bonus dari shaklee yer? Sebab..produk yang kami gunakan untuk client2 spa adalah produk shaklee. Kenapa shaklee? Kenapa tak guna produk lain yang lebih bagus lebih mahal?


Sebab produk shaklee adalah produk yang selamat digunakan. Shaklee buat kajian di atas setiap produk dengan memakan masa bertahun tahun lamanya. Shaklee laburkan duit berjuta juta untuk jalankan kajian setiap sesuatu produk. Jadi, bila kita gunakan produk shaklee pada client, anda akan jadi lebih konfiden dan yakin.



Macam ni, bila anda menjadi ahli twb, automatik anda menjadi keahlian shaklee. Contoh k.lin bagi yer, untuk jadi ahli twb, pakej sekarang adalah RM1999. Bila anda laburkan wang RM1999, anda bukan saja dapat ilmu spa! Anda juga diberi produk2 skincare dan juga suppliment2. Secara automatik, setiap pembelian produk shaklee atas id anda.


Income spa dari salah satu 4 penjuru


Income 4 angka dari penjuru ke 2 twb



Income 4 angka spa twb dari 4 penjuru












  • Income spa melalui train the trainer


Yang ni pula, sekiranya ada ahli baru yang join twb, anda boleh train spa untuk newbie. Macam mana anda belajar spa masa anda join spa twb dulu anda ajarkan pula kepada ahli baru. Dari situ anda boleh generate income melalui train the trainer. Berapa yang anda akan dapat? Banyak!!



RM300 upah untuk train ahli baru
Kalau 10 orang yang anda train?


  • Income spa dari 10% (ikut client pilih pakej apa) sekiranya anda introduce client kepada beautician twb yang tinggal berdekatan dengan client anda.

Bisnes spa twb bagi k.lin bisnes yang sangat mudah. Dekat mana2 pun boleh jalankan bisnes spa tanpa perlu terikat dengan sesiapa pun. Waktu bekerja dan masa anda tentukan sendiri.  Anda, ingat ni. Ilmu adalah magnet duit. K.lin masih pegang kata2 ni dari founder twb. Kena ada ilmu, baru wang akan ikut awak. 



Nak tahu kenapa? Bila balik kampung, cuti hujung minggu, tengah bersantai dengan keluarga, waktu rehat dan bila2 masa kami boleh buat duit. Semuanya bermula sekiranya kita ada ilmu.


Balik kampung pun boleh jana income



Outstation pun boleh jana income

Income 2 jam



Dah 3 tahun k.lin jalankan mobile spa twb. Bagi k.lin, bisnes spa twb memang tak ada istilah rugi, bankrup dan sebagainya. Rugi andai adik2 lepasan SPM tak grab bisnes mobile spa yang semakin mendapat permintaan tinggi di kalangan wanita pada masa kini.




Zaman sekarang, semuanya nak dihujung jari, cuma buat panggilan dan set masa dan hari untuk servis mobile spa. Sebab tu, k.lin cakap peluang buat duit melalui mobile spa sangat tinggi. Rugi kalau tak rebut peluang ni.




K.lin harap entry kali ni sedikit sebanyak dapat bantu anda yang masih tercari2 bisnes yang mudah dan fleksibel dengan mobile spa twb.




Nak tahu lebih lanjut tentang bisnes mobile spa twb boleh tinggalkan komen, call/ whatsapp k.lin di

01133952676

No comments:
Post a Comment

♥ Copyright © Norazlin Mohd Noor | All Rights Reserved | Design by Pawona Kreatif