b Norazlin Mohd Noor: Cara Bebas Hutang Melalui Bisnes Spa Twb

Pages - Menu

Cara Bebas Hutang Melalui Bisnes Spa Twb

'Sejak join spa twb, kakak dah 3 bulan bayar sewa rumah rm300 hanya menggunakan duit spa'. Ini pengakuan jujur 2 bulan sudah dari kakak k.lin sendiri.

Akan datang servis spa twb akan mendapat permintaan setiap hotel.


K.lin teruja sangat nak share dengan korang tentang kakak k.lin sendiri. Bagaimana kehidupan kakak selepas bergelar 'single mother'. K.lin pernah share sebelum ni pada entri yang lepas, tapi nak juga share lagi. Sebab proven result yang paling dekat ialah kakak k.lin sendiri.


Kakak k.lin struggle untuk besarkan seorang anak tanpa nafkah dari bekas suami. Di tinggalkan sendirian bersama seorang anak tanpa apa2. Lepas 11 tahun perkahwinan, akhirnya kakak pulang ke kampung halaman.


Sedihnya k.lin tengok kehidupan kakak k.lin. Kami adik beradik hanya mampu tolong setakat yang mampu.


Kakak terus dengan bisnes online emasnya. Pendapatan kakak sehari tak menentu. Kadang2 untung dari hasil jualan emas rm15, kadang2 rm30.

Beberapa bulan seterusnya...


K.lin approach kakak untuk join bisnes spa twb. Dah tak sanggup rasanya nak tengok kehidupan kakak. Mulanya kakak agak keberatan untuk mulakan bisnes spa. Lepas beberapa kali di pujuk akhirnya kakak akur.


Lepas training spa (belajar 5 skill +1 advance course how to set up spa) kakak mula promote di facebook. Setiap hari tanpa jemu!.


Kakak belajar bagaimana nak setup spa dirumah dan setup peralatan spa untuk servis mobile spa.


Dan akhirnya kakak mula dapat permintaan dari pelanggan untuk servis spa kakak. Satu2nya harta yang kakak ada, motor! K.lin cakap tak apa kak, kita mula apa yang ada dulu. Pergi rumah pelanggan naik motor. Kakak berniqab..


Kakak tepis setiap negatif vibe yang datang. Beranikan diri untuk mulakan bisnes spa. Akhirnya, servis spa kakak semakin mendapat sambutan yang sangat menggalakkan.


Hasil dari bisnes spa twb, kakak berjaya melunaskan beberapa hutang. Antaranya :

•Sewa rumah rm300 yang kadang2 tertunggak sampai 2 bulan.

•Perbelanjaan elektrik dan air yang mencecah ratusan ringgit tapi mampu bayar sedikit demi sedikit hasil dari income spa sehingga langsai

•dapat buat perbelanjaan anak untuk ke sekolah, perbelanjaan harian dan top up telefon.


Ya, nampak sikit hutang yang kakak terpaksa tanggung tapi bgi kakak ianya sangat besar. Besarkan anak sorang2, dan tidak bekerja. Mengharapkan income dari servis spa semata2.


Kakak tak sanggup hidup dengan penuh hutang. Alhamdulillah, berkat kesabaran diiringi doa yang bersungguh2 akhirnya kakak berjaya selesaikan semua hutang2 yang ada selepas dipaksa untuk upgradekan skill melalui Spa Shaklee 


Dan yang paling seronok bila kakak dapat permintaan dari pelanggan yang mahukan pakej Spa Pengantin! Income untuk satu pelanggan saja dah boleh cecah rm200. Kakak cuma spend masa kakak untuk attend pelanggan yang mahukan servis spa pengantin hanya 2-3 jam sahaja. Cuba korang bayangkan, jika 2-5 orang yang mahukan servis spa pengantin dah berapa income kakak? Bestkan bisnes spa twb ni.


Income bisnes spa twb sangat2 unlimited. Income bukan dari servis spa semata2, tapi ada lagi 4 penjuru income dalam spa twb. Sebab tu la k.lin masih setia dengan bisnes spa twb ni. Betul2 sayang dengan bisnes k.lin. Income 5 penjuru k.lin dah rasa. Kali ni k.lin nak korang rasa pula. Dan k.lin akan pastikan yang korang tak akan beralih ke bisnes lain.


Sebab apa tau, kami team twb ada support group yang sangat membantu. Susah tau nak move on ke bisnes lain. Saat kekeringan idea, tak tahu nak mula bisnes spa, saat rasa down, k.lin akan rujuk dalam group spa twb dan juga founder spa twb. Tak pernah pun rasa sorang2 je buat bisnes ni. Semuanya dapat tunjuk ajar dari otai2 yang sangat supporting.


Sedikit perkongsian income spa dari kakak k.lin dan juga ahli2 twb yang lain



Income spa bayar sewa rumah rm300 setiap bulan

Hari-hari ada permintaan untuk servis spa

Income hasil dari servis mobile spa untuk sehari

Income spa pengantin untuk 2 pelanggan




Salah satu sebab kenapa pelanggan sentiasa repeat spa twb


Selain income servis spa, anda layak untuk merasai bonus dari hasil bisnes spa twb



Bonus hasil dari spa twb



InshaAllah, mudah mudahan entri k.lin dapat memberi inspirasi dan sedikit info untuk bantu korang cara bebas hutang melalui Bisnes Spa Twb.



Pada zaman sekarang, k.lin yakin kita semua perlu backup income. Tak boleh nak bergantung harap pada income hakiki.



Semuanya duit, duit, duit! Stress dibuatnya! tak sampai hujung bulan duit gaji semakin licin. Ada yang dapat gaji 2 ke 3 hari pun dah clear. Duit simpanan pula semakin menyusut. Tapi bila korang dah terjebak dengan bisnes spa twb inshaAllah, korang boleh genggam rm500-rm1000 sebulan melalui servis mobile spa dan home spa. Trust me!! Terlalu banyak proven result dari support group twb.







Yes, bisnes spa twb sangat berbeza. Income yang korang dapat melalui spa twb sangat unlimited! Income spa yang tidak hanya fokus kepada servis semata2 tetapi ada 'multiple way' untuk  dapatkan income. Percaya tak? Mesti korang tertanya2 macam mana nak dapatkan extra income melalui bisnes spa twb ni. Korang kena join dulu spa twb baru k.lin akan reveal. Pasti tak menyesal..



Spa twb adalah berkonsepkan spa natural. Produk yang digunakan adalah selamat dan tidak 'harm' to our customer serta bebas bahan kimia. Jangan terkejut ya jika korang mudah dapat pelanggan tetap. Ini kerana, rata2 pelanggan sangat berpuas hati dengan produk yang digunakan dan juga servis yang diberi oleh beautician2 twb. Produk yang kami untuk pelanggan kami ialah YOUTH SHAKLEE!



Spa twb wujud pada tahun 2015 oleh founder Master Ainul Sharazad (MAS). Beliau dapat ilham untuk menubuhkan bisnes spa ketika solat 'tahjud'. Impian MAS adalah untuk membantu semua golongan wanita untuk mulakan bisnes dengan spa twb dengan modal yang sangat minimum. Sebab tu bisnes spa ditubuhkan berkonsepkan Spa Wanita 


Last but not least, pada wanita2 di luar sana, jangan rasa down, sedih, dan berputus asa. Upgradekan diri korang dengan skill. Belajar ilmu spa. K.lin yakin bisnes mobile spa pada masa kini semakin mendapat permintaan dari golongan2 wanita di luar sana. Paksakan diri anda untuk sentiasa upgrade ilmu. Dengan berilmu, wang akan follow anda. Tak percaya? Cubalah.. Ini kata2 azimat dari founder spa twb k.lin sendiri. K.lin akan ingat sampai bila2.


Kakak bersama anak2 saudara


Certified beautician and spa trainer
K.lin
011-33952676










No comments:
Post a Comment

♥ Copyright © Norazlin Mohd Noor | All Rights Reserved | Design by Pawona Kreatif