b Norazlin Mohd Noor: Kursus Mobile Spa Utara

Pages - Menu

Kursus Mobile Spa Utara



Masih tercari2 bisnes apa yg nak buat untuk tambah pendapatan? Nah klin kongsikan disini sebab dan kenapa korang perlu pilih bisnes mobile spa TWB.


1.Modal yang sangat minimum dan berbaloi. Ya, bisnes mobile spa TWB tak perlu keluarkan modal yg tinggi. Hanya bermula dengan RM1999, korang akan di ajar macam mana nak mulakan bisnes spa hanya dari rumah ke rumah. Tak usah fikir nak sewa kedai mana, nak keluarkan modal yg banyak untuk beli peralatan spa. Tahu x bermodalakan rm1999, ramai ahli TWB sudah berjaya dapatkan balik modal dalam masa 1 bulan?

2. Kursus spa TWB hanya ambil masa sehari untuk belajar 5 course iaitu

-facial treatment
-body scrub
-hand spa
-foot spa
-sauna herba
-aura milk bath
-belajar macam mana buka spa hanya dari rumah


3. Training one to one sampai mahir. Jangan risau, kita ada trainer satu Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak yg boleh ajarkan korang sampai mahir. Setiap skill yg diajar akan diulang2 sehingga korang faham. Bestkan?





4. Automatik bila korang join bisnes spa TWB, korang akan di beri produk skin care shaklee, beg spa, trial kit spa, dan sijil





4.Dapat akses ke group coaching. Lepas join, TWB akan masukkan korang ke group support. Kat sini korang akan dapat tips dari otai2 yg dh lama berkecimpung dengan mobile spa. Tips buat duit? Teknik/ cara untuk dapatkan client? Semuanya ada dalam group coaching. Rasa2 tak ada idea, sila refer ke group coaching TWB.

Klin share proven result ahli2 TWB jana income setiap hari 😃








No comments:
Post a Comment

♥ Copyright © Norazlin Mohd Noor | All Rights Reserved | Design by Pawona Kreatif